Zamene i reklamacije
Ukoliko ste nakon prijema probali artikal i utvrdili da Vam veličina ne odgovara ili želite da zamenite artikal za drugi, kao i u slučaju povrata ili reklamacije molimo Vas da nas kontaktirate putem forme klikom na:
POKRENI POSTUPAK ZAMENE / POVRATA
Obaveštenje iz člana 26. stav 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača (“Sl. glasnik RS”, br. 88/2021) Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija prodavca u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz članova 33. i 34. Zakona o zaštiti potrošača (“Sl. glasnik RS”, br. 88/2021).
Ukoliko ste primili pošiljku i iz bilo kod razloga želite da odustanete od zaključenja ugovora, imate pravo na to u roku od 14 dana od datuma prijema pošiljke. Ako ste poručili više artikala, rok za odustanak od zaključenja ugovora se računa od momenta prijema svakog artikla zasebno.
Protekom roka od 15 dana od datuma prijema pošiljke, Potrošač gubi pravo na odustanak od ugovora. U slučaju odustanka od zaključenja ugovora - kupovine imate pravo da poručeni artikal zamenite za drugi ili da Vam novac bude vraćen.
Da biste ostvarili pravo na odustanak od ugovora, vraćeni artikal ne sme biti oštećen ili pohaban, ne sme biti korišćen u spoljnim uslovima. Potrošač ima pravo da artikal vrati, ali ukoliko je artikal upotrebljavan na način koji nije adekvatan, tj. upotreba artikla je prevazilazila ono što je neophodno da bi se ustanovila priroda i karakteristike proizvoda, Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost artikla. Artikal koji se vraća, mora biti vraćen u originalnoj ambalaži, uz priložen račun i popunjenu formu za odustanak.
Popunjena forma za odustanak od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslat trgovcu.
U slučaju odustanka od ugovora-kupovine i povraćaja artikla, odnosno u slučaju zamene poručenog artikla, Potrošač snosi direktne troškove povrata artikla i ponovnog slanja zamenskog artikla, izuzev u slučaju kada Potrošač od Trgovca dobije neispravan ili pogrešan artikal.
• Napomena: Obrada podataka u ovom obrascu je shodna članu 12. Stav 1. Tačka 2) Zakona o zaštiti podataka o ličnosti (“Sl. glasnik RS”, br. 87/2018), kako bi se izvršio zaključeni ugovor između Trgovca i Potrošača. Potpisom ovog obrasca Potrošač daje svoj pristanak na obradu podataka shodno članu 15. Zakona o zaštiti podataka o ličnosti(“Sl. glasnik RS”, br. 87/2018), pristanak lica na koje se podaci odnose, lice-Potrošač daje u okviru pismene izjave. Podaci koje date u ovom obrascu služe za evidentiranje izmena u prometu robe i www.ortomed.rs ih neće upotrebljavati u druge svrhe. Potrošač ima pravo da od Trgovca zahteva pristup, ispravku ili brisanje njegovih podataka o ličnosti, odnosno ima pravo na ograničenje obrade, pravo na prigovor, kao i prava na prenosivost podataka, takođe ima pravo na opoziv pristanka u bilo koje vreme. Potrošač ima pravo da podnese pritužbu Povereniku na obradu podataka.
PROCEDURA ZA ZAMENU VELIČINE ARTIKLA: POKRENI
Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
- PFR broj fisklanog računa
- Broj Vaše online porudžbine
PROCEDURA ZA ZAMENU ARTIKLA ZA DRUGI: POKRENI
Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
- PFR broj fisklanog računa
- Broj Vaše online porudžbine
- Naziv artikla i veličinu za koju želite da zamenite
Nakon popunjavanja forme, vrši se fizička provera da li je dostupna željena veličina, odnosno željeni artikal nakon čega dobijate instrukcije na Vašu email adresu gde će Vam biti objašnjen čitav proces zamene veličine za odgovarajuću, odnosno zamena artikla za drugi.
PROCEDURA POVRAT / ODUSTANAK OD UGOVORA: POKRENI
Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
- PFR broj fisklanog računa
- Broj Vaše online porudžbine
- Broj Vaše lične karte
- Broj Vašeg tekućeg računa
Poručeni artikal nije moguće menjati/odustati od ugovora, ukoliko je nošen, odnosno prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju.
ROK ZAMENE I ODUSTANKA OD UGOVORA
Rok za zamenu veličine artikla ili zamene za drugi model je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.
TROŠKOVI ZAMENE
Direktne troškove zamene robe snosi potrošač, izuzev u slučajevima kada potrošač od trgovca dobije neispravan ili pogrešan proizvod.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima zamene veličine artikla i zamene artikla za drugi.
REKLAMACIJA: POKRENI
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da pokrenete postupak reklamacije.
Sve detalje i uslove reklamacije možete videti na linku: Uslovi reklamacije